Γαριδομακαρονάδα λευκή

Γαριδομακαρονάδα λευκή







Υλικά:
  • 400γρ. γαριδάκι
  • 1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1 σκελίδα σκόρδο στη μέση
  • 1 πακέτο μακαρόνια
  • 200ml κρέμα γάλακτος
  • 150γρ έμενταλ
  • 1/2 του κρασιού βότκα
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • λίγο ελαιόλαδο



Εκτέλεση:





  1. Βράζουμε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.
  2. Βράζουμε 5' το γαριδάκι.
  3. Σε ένα τηγάνι ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο.
  4. Στη συνέχεια προσθέτουμε και τις γαρίδες και συνεχίσουμε για 5' το τσιγάρισμα.
  5. Ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι και ανακατεύουμε.
  6. Αφαιρούμε το σκόρδο.
  7. Ρίχνουμε την βότκα και αφήνουμε να εξατμιστεί.
  8. Προσθέτουμε την κρέμα γάλακτος και το τυρί σιγά σιγά μέχρι να λιώσει και να γίνει μια πηχτή και λεία σάλτσα.
  9. Σερβίρουμε τα μακαρόνια και από πάνω την σάλτσα ή προσθέτουμε τα μακαρόνια μέσα στην σάλτσα και ανακατεύουμε.


Καλή όρεξη!

Σχόλια

  1. Πανδώρα μου, επειδή μου αρέσουν οι λευκές σαλτσούλες πολύ, να πάρω το πιατάκι που παρουσιάζεις και που είναι και χορταστικό χορταστικό; Δεν πιστέυω να πειράζει!!!
    Εσύ στις συνταγές σου χρησιμοποιείς βότκα και εγώ έχω μανία με το ούζο.... Καλά πάμε!!!! Κλείνω θέση για τους Α/Α....
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύκολο και νόστιμο φαγάκι! Θα γίνει σύντομα γιατί οι μακαρονάδες μου περιμένουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. super μακαρονάδα, θερμιδικός εφιάλτης, αλλά μας αρέσει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ... δυο χιλιάδες θερμίδες η μπουκιά αλλά χαλάλι, ποιός θα πει όχι σε τέτοια μακαρονάδα;... αχ γιατί μου αρέσουν τόσοοοοοο;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Εύη...χαχα ε! όχι και στους Α/Α χαχαχα...χρησιμοποιώ κι εγώ το ούζο στη μαγειρική απλά έτυχε να ανεβάσω συνταγές με βότκα...η συγκεκριμένη μακαρονάδα γίνεται φυσικά και με ούζο αντί για βότκα.Φιλιά...ααα πάρε και το πιάτο σου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Big mama να το φτιάξεις είναι όντως νοστιμότατο.:)Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Γαστεροπληξ και @Βetty...έχει όντως αρκετές θερμίδες...αλλά δεν είναι και για κάθε μέρα ε?Φιλιά στις μακαρονόπληκτες χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παίρνω κι εγώ ένα πιατάκι και σε αντάλλαγμα δίνω βραβειάκια! Πέρασε να πάρεις τα δικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Λίλα ... σε ευχαριστώ πολύ,θα το βάλω στο πλάι :)) φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις