Μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας - Chocolate Chip Cookies

~.~ Μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας - Chocolate Chip Cookies ~.~



Τζάμπα χαρά πήρα!!!

Αυτός θα ήταν ο τίτλος της ανάρτησής μου αν όλα πήγαιναν καλώς....Αλλά δεν πήγαν...
ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ αφού δεν την κατέχω την ζαχαροπλαστική τί το παλεύω???
Η αλήθεια βέβαια είναι οτι την συνταγή την βρήκα στα αγγλικά και κάποιο λάθος έχω κάνει στις μετατροπές και δεν πρέπει να μου βγήκαν σωστά τα υλικά...
Τζάμπα η προετοιμασία και οι φωτογραφίες (δεν ανεβάζω φώτο το αποτέλεσμα ήταν το λιγότερο τραγικό).

Για σήμερα λοιπόν θα αρκεστώ στο γνωστό αξιόπιστο και θεαματικό σουφλέ σοκολάτας.
Σταθερή αξία.


***Αν κάποιος έχει αναρτήσει ή γνωρίζει συνταγή για αυτά τα μαλακά και νόστιμα μπισκότα με κομμάτια σοκολάτας που μοιάζουν με τα γνωστά Soft Kings ας κάνει ένα σχόλιο με το link της ανάρτησής του ή να μας φτιάξει και να μας στείλει μερικά :)))))


Καλή μας όρεξη???

Σχόλια

  1. Κι εγώ δεν την κατέχω αυτή την τέχνη, εκτός γλυκών κουταλιού, μαρμελάδων κι απλά πράγματα μιας και δεν τα τρώγω με όρεξη τα υπόλοιπα, έτσι αφήνω αυτούς που ξέρουν και κατέχουν να δημιουργούν!!
    Μη σκας λοιπόν δεν είσαι μόνη σου!!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)) @Ξανθή ...Δεν σκάω πολύ αλλά θα το προσπαθήσω δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι χιχιχι...μικρή είμαι ακόμα θα μάθω πού θα πάει!!!Όσες συνταγές βρώ θα τις φτιάξω μέχρι να έχω το επιθυμητό!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι και πεισματάρα!!αυτό μ' αρέσει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα γιατί βρε pandora μου? τι πήγε τόσο στραβά; λοιπόν, με κλειστά μάτια φτιάξε αυτή τη συνταγή και θα παραμιλάς από τη νοστιμιά...χώρια που είναι πανεύκολη!

    http://bettyscuisine.blogspot.com/2009/03/blog-post_2915.html

    περιμένω σχόλια....φιλιά και καλή επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ βρε Betty μου δεν με πρόλαβες βρήκα μια πολύ ωραία συνταγή και την έφτιαξα αλλά σου υπόσχομαι οτι τώρα που πήρα φόρα θα δοκιμάσω και άλλες συνταγές και ΦΥΣΙΚΑ και την δική σου.
    Στην συνταγή που απέτυχε δεν είχα κάνει σωστά τις μετατροπές στις ποσότητες των υλικών...αλλά κάθε εμπόδιο για καλό χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις