Γαριδάκι Σαγανάκι σε πήλινα (4 μερίδες)

Μία συνταγή που μου έχει δώσει η ξαδέρφη μου η Άννα, να 'ναι καλά :)) Για ορεκτικό, για μεζέ για...όλα! Την έκανα και βιντεάκι ... Απολαύστε!!!




Γαριδάκι Σαγανάκι σε πήλινα (4 μερίδες)


Υλικά:

· 1 κονσέρβα ντοματάκια ή 2 ντομάτες ψιλοκομμένες

· 4 κομμάτια φέτα όσο μια φρυγανιά το καθένα

· 4 κομμάτια από όποιο κίτρινο τυρί μας αρέσει , όσο μια φρυγανιά το καθένα

· 1 κίτρινη πιπεριά

· 1 κόκκινη πιπεριά

· 1 πορτοκαλί πιπεριά

· Γαριδάκι μικρό περίπου ½ κούπα για το κάθε πήλινο ή γαρίδες μεσαίου μεγέθους.

· Χυμό ντομάτας

· Ελαιόλαδο

· Αλάτι

· Πιπέρι

· Πάπρικα ή κόκκινο πιπέρι

· Τυρί τριμμένο

1. Βράζουμε σε λίγο νερό τα γαριδάκι.

2. Τοποθετούμε τα πήλινα στη σειρά και αρχίζουμε να τα γεμίζουμε κατά στρώματα με τα υλικά στην εξής σειρά.

3. Ντοματάκια – φέτα και κίτρινα τυριά τα οποία τα έχουμε κόψει σε κομματάκια – πιπεριές κομμένες σε λωρίδες – γαριδάκια – χυμό ντομάτας –λίγο ελαιόλαδο – αλάτι – πιπέρι – κόκκινο πιπέρι – τριμμένα τυριά.

4. Ψήνουμε στον φούρνο για περίπου 25’-30’ μέχρι να δέσουν τα υλικά.



Σχόλια

  1. Εγώ το έφαγα από τα ίδια τα χεράκια σου και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ήταν τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και όπως φαίνεται στο βιντεάκι το έγλειψες το πήλινο :))
    Χαίρομαι πάντα να σου μαγειρεύω ωραίο φαγάκι! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή η συνταγή σου. Θα τη φτιάξω σίγουρα!!!! Τρελλαινόμαστε οικογενειακώς για γαρίδες σαγανάκι. Φιλιά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύη μου να την κάνεις είναι πολύ ωραία ...και όπως είδες ο καλός μου το έγλειψε το πήλινο χιχι :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις